برچسب‌ها: 0 نظرات
hadiحجت الاسلام والمسلمین سید هادی خامنه‌ای با فرزندان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد دیدار کرد.به گزارش  کلمه وی در این دیدار با یادآوری خاطرات خود از خاندان موسوی گفت: آنچه من از این خانواده سراغ دارم جز نیکی و پاکی نیست. بزرگان این خانواده خصوصا مرحوم حاج میراسماعیل موسوی (پدر میرحسین) مظهر تدین و اخلاص و فعالیت‌های خیر خواهانه بودند. 

این روحانی برجسته اصلاح طلب افزود: مرحوم حاج میراسماعیل و برادرانش که از تجار سر‌شناس بازار تهران بودند با آنکه امکان ثروت اندوزی و زندگی راحت را داشتند اما تا آخر عمر با سادگی و بی‌آلایشی در جنوب شهر زندگی کردند.

دبیر کل مجمع نیروهای خط امام در ادامه با اشاره به سوابق ارتباط با مهندس موسوی در پیش و پس از انقلاب به ویژگی‌های شخصیتی او پرداخت و گفت: سلامت، تعهد، صداقت، توکل و مدیریت قوی آقای موسوی را همه از نزدیک دیده‌اند و بر آن شهادت می‌دهند و همین ویژگی‌ها بود که موجب می‌شد شخصیتی مانند شهید بهشتی مسئولیت دفتر سیاسی حزب و قائم مقامی دبیرکل و مدیریت روزنامه جمهوری اسلامی را همزمان در کنار مسئولیت‌های اجرایی به ایشان واگذار کند. و بعد امام هم تا آخرین لحظه با‌شناختی که از آقای موسوی و تعهد و کارآمدی‌اش داشت از او حمایت کرد و عملکردش را مورد تایید قرار داد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدهادی خامنه‌ای همچنین با مرور برخی از مواضع مهندس موسوی در انتخابات سال۸۸ اظهار داشت: امروز همه بر درستی سخنان و پیش بینی‌های آقای موسوی اذعان دارند. جالب اینکه بسیاری از انتقاداتی که برخی افراد از وضع موجود مطرح می‌کنند‌‌ همان مطالبی است که آقای موسوی چند سال زود‌تر مطرح کرد.

این نماینده سابق مجلس با انتقاد از حصر مهندس موسوی، خانم رهنورد و آقای کروبی افزود: این وضعیت از ابتدا غیر قابل توجیه بوده و امروز در آستانه انتخابات ریاست جمهوری انتظار می‌رود برای جلب اعتماد عمومی به حصر‌ها و زندان‌ها خاتمه داده شود.

وی در پایان با آرزوی سلامتی و صبر و شکیبایی برای خانواده موسوی و سایر زندانیان اظهار امیدواری کرد که در آینده‌ای نزدیک شاهد آزادی همه زندانیان و رفع حصر‌ها باشیم.لازم به ذکر است که در این دیدار سید هادی خامنه‌ای را خواهر و تعدادی از بستگان همراهی می‌کردند.
RSS facebook Twitter friendfeed azadegi balatarin

0 نظرات برای “باید به حصرها و زندان ها خاتمه داد”

بیان دیدگاه خود در کادر زیر

از حضور سبز شما سپاسگذاریم

باز طراحی شده و فارسی سازی توسط فرخوان شکست حصر زندانیان عقیدتی و سیاسی | استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است